leBAKERY

a brand agency

Til forsiden


Vejen til kommerciel selvforståelse

 

Det gør det meget nemmere at komme godt i gang med produktionerne, når kunden på forhånd ved, hvem de er.”

Unified commerce, et koncept alle retailere bør kende og forstå

 

Det gør det meget nemmere at komme godt i gang med produktionerne, når kunden på forhånd ved, hvem de er.”

Tre trin til en god kommerciel strategi

 

Det gør det meget nemmere at komme godt i gang med produktionerne, når kunden på forhånd ved, hvem de er.”

Intermezzo

“Kvalitetsbevidste”, “kunden først” og andre floskler.

Der er mange, der tror, at branding handler om de værdier, virksomheden selv skriver på væggene i personalerummet.

Men de ord betyder ingenting.

Det er ikke det, man siger, der er branding. Det er derimod det andre ser, at man gør.

Mange virksomheder “brander” sig på, at kunden kommer først. Men det er i virkeligheden kun de færreste, der sætter kunden før f.eks. salg og sjovere opgaver.

Det er derfor som regel tomme ord og den direkte vej til skuffede kunder og et svagt brand.

Man skal ikke skrive ordene først og så prøve at efterleve dem. Man skal sætte ord på det man efterlever.

Og husk, det er ikke de ord, du tror, at andre vil høre, men de ord du selv tror på, og har beviser for, at du efterlever.

Der ligger genvejen til et stærkt brand 🔥

Lad dit brand bygge sig selv

 

Det gør det meget nemmere at komme godt i gang med produktionerne, når kunden på forhånd ved, hvem de er.”

Aktiver dit brand og få flere kunder

 

Det gør det meget nemmere at komme godt i gang med produktionerne, når kunden på forhånd ved, hvem de er.”

Intermezzo

Det kan være svært at finde noget om markedsføring, som ikke taler “online first”.

Men markedsføring er hverken off- eller online.

Hjemmesider, annoncer, flyers, indretning, reklamefilm, busreklamer osv. er ikke markedsføring. Det er værktøjer til at markedsføre sig med.

På samme måde som en støvsuger ikke er rengøring, men et værktøj til at rengøre med.

Markedsføring er kommunikation. Det er formidling. Formidling af formål, vision, mission, værdier, passion og løfter – blandt andet.

Skab et superbrand

 

Det gør det meget nemmere at komme godt i gang med produktionerne, når kunden på forhånd ved, hvem de er.”